☎ 571 634 020 | ✉ zszasova@zszasova.cz

Základní škola ZAŠOVÁ
okres Vsetín

PZM

Webináře k PZ z matematiky

V následujících týdnech proběhne celkem šest webinářů k přijímacím zkouškám z matematiky.

Koncipované budou jako doučování studentů Matfyzu pro žáky 9. tříd.

Webináře budou streamovány naživo na platformě YouTube.

Během vysílání bude možné pokládat otázky v chatovací aplikaci.

Rozpis webinářů: https://www.zvedavamysl.cz/webinars

K. Martinková

Informace k chatování při webináři:

Dobrý den,
rádi bychom upřesnili, jakým způsobem budeme na webinářích používat chatovací aplikaci. Rozhodli jsme se pro webovou aplikaci Vevox, do které se žáci můžou připojit dvěma způsoby: Kliknutím na odkaz: https://vevox.app/#/m/124874175 .Zadáním session ID 124-874-175 na domovské stránce Vevox.   Než session aktivujeme, bude Vám Vevox hlásit, že se připojit nejde. To je v pořádku, session aktivujeme krátce před vysíláním. Tyto údaje budou platné pro všechny webináře. Na začátku každého vysílání informace zopakujeme a umístíme do popisu videa.   Žáci budou v aplikaci zadávat odpovědi na příklady, které budeme společně řešit. Také budou moci pokládat otázky ke vzorovému řešení lektora. Zodpovíme všechny dotazy – některé textově v aplikaci, jiné přímo během vysílání.   Webináře zahájíme tento čtvrtek v 17:00. Na první YouTube stream se žáci můžou připojit na adrese https://www.youtube.com/watch?v=jky-0XsuVYo . Na rozdíl od údajů pro aplikaci Vevox se YouTube odkaz bude s každým webinářem měnit. Všechny odkazy najdete na našich webových stránkách. Z živého vysílání se hned po ukončení stane video na YouTubu dostupné pod stejným odkazem. Pokud se tedy někdo nemůže webináře zúčastnit, bude mít k dispozici záznam.   Závěrem malá zajímavost, na streamu se potkají žáci z Česka a Slovenska. Náš tým vývojářů je československý a kolegové ze Slovenska si všimli, že jejich závěrečné zkoušky z matematiky na ZŠ jsou typově téměř stejné jako naše přijímačky na střední školy. Těšíme se na viděnou!    S přáním hezkého dne,
Michael Bohin
Vývojář cvičení

Sdílet příspěvek: